Sommar sommar sommar!!!!!

Jaha då var jag tillbaka igen! Börjar bli en ful ovana att det dröjer så länge mellan inläggen. Men jag har haft det lite körigt senaste tiden och sen har jag haft krafftigt ide torka. Men nu ska jag då göra ett försök att göra en liten läges rapport.

 

Jag är nu återigen arbetslös men just nu känner jag då ingen panik. Måste säga att det känns ganska skönt att få lite ledigt ett tag! Får väl se vad det blir i framtiden. Har några alternativ att fundera på. Men nu ska  jag bara göra mitt bästa för att vila upp mig efter en häktisk tid. Visst jag har kvar lite engelska innan jag riktigt kan vila ut ordentlig , men det ska nog gå bra!

 

Ni som följer mina status uppdateringar på facebook har sett att jag brusat upp i veckan. Jag blir så förbannad på människor som pratar skit om andra till andra! Om det nu är så att det finns personer som har så svårt med att jag och Cilla har det bra och trivs så bra tillsammans så kan dom väl ändå komma till oss och berätta vad det är som dom störa sig på istället för att prata skit om oss på samhället! Jag blir så bestört när jag får höra nåt sådant! Man ska ju egentligen inte bry sig om n.t sådant. Men det är ganska svårt att låta bli! Men det är väl typiskt den svenska avundsjukan. Ingen får ha det bättre än en själv! Nä, ett råd till er som har problem med mitt och Cillas förhållande och hur vi har det tycker jag ska komma till oss och berätta vad det är ni stör er på! Men vi kanske ska vara glada att det finns dom som är så avundsjuka på det vi har så dom lägger sådan energi på oss istället för att bry sig om sig själv!!! Nä, nu är det färdig gnällt för detta inlägg!

 

Nu till något helt annat. Som jag skrev tidigare så är jag nu rarbetslös. Och jag måste medge att det kändes ganska vemodigt  fredags! Att göra sista arbetsdagen med det arbetslag som jag jobbat med under året !vilka underbara människor jag har haft förmånen att arbeta med! Jag har som jag skrivit i tidigare inlägg aldrig tidigare känt sådan uppskattning för det jobb jag gjort! Tack Anna, Catarina och Britt för den tid som varit! Kommer aldrig att glömma den tid som varit!

 

Nu har jag äntligen gjort sommarens första fisketur. Oj så roligt det är att fiska! Om än på denna tur att Cilla fick största fisken! Men man kan väl kalla det nybörjar tur! Eller så kan jag skylla på att jag lät henne få den största så hon kanske vill föllja fler gånger!

 

Som avslutning kan jag berätta att jag varit och fått lite inblick från "andra sidan"! Oj så inressant jag tycker det är! Jag vet att inte alla människor tror på sånt här, men det bryr jag mig inte om! Jag tror på det och det räcker för mig! Nu ska jag förnya mina avsluts ord med ett mera aktuellt uttryck:

 

Good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0